Business Coaching

Business Coaching to spotkanie coacha z klientem w celu pracy nad wybranym przez klienta celem biznesowym. Business Coaching oparty jest na procesie co oznacza, że nie jest to jedno spotkanie a kilka, na których coach towarzyszy klientowi w drodze do realizacji wyznaczonych celów. W trakcie procesu klient definiuje główny cel na proces. Natomiast każda sesja posiada swój odrębny cel, którego realizacja przybliża go do realizacji głównego celu (celu na proces). Spotkania odbywają się cyklicznie 1 lub 2 razy w miesiącu w zależności od indywidualnych potrzeb klienta.

Problemy i cele nad którymi pracuje z klientami :

  • podjęcie strategicznych decyzji
  • podniesie kompetencji liderskich
  • radzenie sobie ze stresem i emocjami
  • osiągnięcie celów biznesowych
  • budowanie zespołu
  • podniesienie motywacji i zaangażowania zespołu
  • rozwiązanie sytuacji konfliktowej

Jeżeli nie masz pewności czy Twój temat/cel/problem kwalifikuje się do zaprezentowanych powyżej obszarów skontaktuj się ze mną. Chętnie odpowiem Ci na wszystkie pytania.

Jak wygląda proces coachingowy?

Proces coachingowi trwa około 6 miesięcy, choć w zależności od sytuacji może się skrócić lub wydłużyć. Standardowy schemat procesu :

  1. Spotkanie kontraktowe – 90 min.
  2. Badanie MindSonar lub Lifestyle Assesment – rekomendowane w zależności od tematu.
  3. Sesje feedbackowa – 60 min.
  4. Sesje coachingowe – 90 min. (4-6 spotkań)
  5. Sesje podsumowująca – 90 min.

Kluczem do sukcesu jest gotowość do pracy, otwartość i chęć do zmiany ze strony klienta. Sesje coachingowe odbywają się face2 face lub przez Skype w zależności od możliwości i lokalizacji klienta.

Efektem spotkań coachingowych jest osiągnięcie celu, który klient określa na początku procesu. Oprócz efektów biznesowych rezultatem pracy coachingowej jest większa samoświadomość i poprawa jakości i komfortu życia zawodowego, ale też prywatnego.

Referencje

Moje kwalifikacje i uprawnienia

Jestem coachem ICF, pracuje w oparciu o kodeks etyczny ICF a także 11 kompetencji coachingowych. Jest praktykiem metody Points of YouTM, którą również wykorzystuje w trakcie pracy z klientami. Więcej na mój temat może znaleźć na blogu.